Thursday, October 30, 2008

The End of The High School Life.


well well well. finished adi larr..
是有几快一下的.不过也还好啦.
嗯..不敢想象我的成绩会有几个A !?
没错.我真的把这最后一次的考试给搞砸了..
.
.
.
唉呀过了过了~

1028我的生日呃...
很可惜.班上没有一个人知道.
只是仅有的三个人知道. 我要悲哀还是欣慰好..?!
悲哀因为没人懂. 欣慰是因为有人肯跟我说"生日快乐"都已经赚到了.
天啊.我人缘真的差到不能看的那种.
不开心是一定有的了啦.
没人懂你生日还不悲哀啊.尤其是朋友们.

anywayz.
我没有表露在脸上啦.
毕竟没有这个必要.平常心就好.
我预了会有那种场面出现的.

还是要谢谢那班金三瓜.
对就是你们. "可爱"的鼓手们.
万万没想到你们会替我庆祝.我还真的被骗了.
谢咯各位 =)


接下来又是个漫长的休息日..
darhhh..该好好的睡觉了..
=)






well.
high school life really comes to an end adi larr.
Im thinking abt what's my next step.
yeah I know.
I nvr think abt my future.
always "dunno. follow mumy lor."
run towards to music road? my mum's job?
oh man..
Im just looks like Troy Bolton who confuse with his own future.
ssighhh.









我要好好的哭一次.



2 comments:

Kathleen_YinLing said...

well well well

i sent a bday msg to u .. XD
hav u received it ?

hey hey .. forgive us ..
mayb bcoz of ur bday on our exam ..
so they forgot ..

i miss school life .. OMG !!

make the best way n future for urself .. ga yao ..
i support u =D

Lennon_moongfei said...

its ok larr.
im fine dun worry.

yea I received it adi.
thankz yar =)

thankz for the support =)