Wednesday, May 6, 2009

=0...=/

小学开始考试.就连幼稚园也考试.
两个都要兼顾.两个都要出复习题.
真的出题出到我就快sotsot liao.
出到那些题目出到自己都可以倒背.
可以倒背也好啦其实.不用一直去找题目.
哈哈.
希望我的孩子们可以顺顺利利考好它啦.
guanyin ma plz 保佑~ xD



turn to my col life. aihz.
die hard ady larr this time. course fees paid ady.
18th of May have to start col life ady.
die hard larr man.....=/
but luckily larr. I have my little BIG BIG senior.KARYI xDD
she told lotsa of general knowledege abt attending the MASS CALL week.
means orientation week larr.
she said that I'll have alot of things to settle at the 1st 2 weekz.
n she'll get help for me if I have anything that cant understand der.
hohoho~ not die hard liao..shuld be die soft..haha..
anyway thankz to karyi 1sttt
=D


再来就是这个礼拜可能跟一班"粉衣女郎"上高高玩.
but其实我不知道她们在那边要zomo.
不过以我们的嘴巴的天份.应该没问题吧.
哈哈.有点蛮期待的. =D



sunday will be mother's Day lorr weii.
u guyz ady buy a present for ur mum?

喜欢我没有哦.

6 comments:

jenjen said...

阿梦,
当老师真的不容易啊,
还有一班豆丁要看,
不过很快你就要开课了咯,
慢慢适应吧,
到时候在那边有什么不开心地可以告诉我,
有人欺负你的话,
也可以告诉我,
我一定拔刀相助的,
哈哈。。
‘喜欢我没有哦',
你啊,
真的很好笑阿。。
我真心的祝福你,
要快乐哦。。^^

pei wen03733 said...

是咯
真的不懂要zomo咯
临时的安排
不过很开心
很期待^^
很久没见到你们了
很很很超级想念你们><

karyi said...

suka suka
aku suka kamu =)

qqfoo said...

lol ... your pic shocked me !
so cute your tongue .. haha

Lennon_moongfei said...

jen,
哈哈当老师确实不容易=/
唉要读书了阿.很不懂什么样的心情阿.
要人欺负我?!
那你确定你真地会"拔刀相助"才好噢.
哈哈哈哈.
唉都没人喜欢.是酱的咯.
要招亲一下吗. xD

03733,
不用期待了拉.
已经经历了!
开心吧~

karyi,
u really suka me mou der-.-?
nanti not suka but bully me
me jiu die gg lorr xD

Qiqian,
lol y shocked u harr-.-?
cuz u never watch my funny acting
-.-?

jenjen said...

我当然会‘拔刀相助’啦,
fren来的嘛,
哈。。
联谊会不错吧?
要吗?
等我计划计划下,
招下单身人士参加我们搞的联谊会也不错,
哈哈。。
等我吧~