Sunday, April 12, 2009

Life.Lost.


现讲讲今天的天气.
01++pm起床.我知道很迟.我也懂我是猪啦.
一起身天气好像还不错.
过后就一直下雨停雨下雨停雨再下雨....
=/

最近生活简单. 没somo两样.

买了新手机. 感觉还不错.
不过有点不习惯. 太新潮了吧. 哈.
应该是说太多功能了.不会用 =/
比较习惯我以前那架. sibeh小架又很简单用的电话.
不用问我位somo习惯用可还要买新的啦.
如果我那小宝贝电话可以正常操作的话我定不会浪费钱买的.

礼拜六去tarc =/
买报名表格.看到一大堆升学资料.
今天姐姐说我只可以先读certificate.才可以正式读diploma.
人家读4年2个月就毕业.我要读5年6个月.
现在想起来.. Peien你讲的或许是对的.这个代价真的很大.
若真的读的话.18th May就开课了..
oh mann..
我没选择.不能再违抗妈妈的意思.会死人的.
so solii lorr vivian..can't study MMU with u ady =/

nth else I can write jorrr. no more ady.
but anyway.
那个头很大额头很高的人.明天考车顺利啦.
快快考到个车牌来.以后就轮到你载我liao.
=]















Lost.

6 comments:

jenjen said...

ah mong~
gambateh la,
support u,
no pain no gain,
tis is wat the writer said..
haha,
gar yao ba..
dak han yam cha..^^

sandrea said...

i want see your new phone geh look (:

said...

tar college?
wangsa maju there de?

Lennon_moongfei said...

jenjen.
enen thankz for support
=]
okay sure will yamcha wit uu~

sandrea.
u saw my phone ady lerr
~~

you.
enen.
yes...

karyi said...

omg.
then i am ur senior liao
pls call me senior when meet at college =p

♥敏敏♡ said...

thanks for ur gar yao~
but i know its too late la..haha~
coz i passed aledi~~woohooooo~~XD
wait i got car only pick u la~
mayb few more yrs lik tat lo~XD
i stil wan tel u...
u bought my lovely hp(b4 lar)~!!
i wan play~~~~XD